Lyckad helg, trots ont....

2009-07-12 22:20:51 tester
» Kommentarer(0) «


Denna helgen har jag varit ledig och den har varit skönt, lyckad och slapp.

Lördan:  Dagen började med att jag oh P tog oss bort till övrevi och kolla på hund utställning mest för att grannen stälde ut och sen för att se om det fanns något roligt att köpa.
Sen tog vi cyklarna och cykla hem. För att ta ta i dagens måsten. På dagen schema stod det målning fick faktisk målat en hel del men lite åter står dock. Sen på efter middan kom det en som skulle komma och kolla på båten som vi skall sälja. Det gick dock bra men han skulle höra av sig senare på kvällen som han också gjorde. Han ville köpa båten så nu är den såld! *jippi*. Sen på kvällen åkte vi bort till Ps föräldrar och fikade.

Sönda:  Dagen började inte bra alls vaknade med nackspärr som dock har hållit i sig hela dagen så jag har inte fått gjort det jag skulle göra i dag. snyft... men men..... han som köpte båten igår var här och hämta den i dag så nu har vi ingen båt kvar!! liten ledsamt men men vi hade ju bestämt oss! Så nu köpte vi en bil istället. Plus att vi skall ju bygga ett uterum.
I kväll har jag försökt att hjälpa P att städa våran friggebod. och sen så satte jag upp min Agility hinder och träna Flizan vilken hon tyckte var jätte roligt!! Sen så gick vi bort till min mor och far och fikade. Så nu återstår bara en liten stund kvar av kvällen.
Sen är det dax för sängen och försöka hoppas på att nackspärren har släppt till i morgon då jag skall jobba igen!!
Skönt en vecka kvar tills chefen kommer tillbaka och tar över så man kan återgå till sitt normala arbetsschema.

Nähä  dax för kvälls rundan med Flizan sen sängen!!

pöss och kram
// Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback