Måndag!

2009-07-13 21:59:58 tester
» Kommentarer(0) «


Vaknade i morse med fortsatt nackspärr dock bättre men inte fullt så bra. Gick till jobbet men  det var lite jobbigt kunde ju dock inte hjälpa tjejerna med städningen men men.. Vi hade en lugn dag.

Så efter jobbet gick jag och vilade en stund. Sen började jag med maten P tog över så jag kunde vika tvätt under tiden som maten blev klar. Sen bäddade jag nytt i sängen. Sen gick jag ut och försökte klippa gräset men P fick ta över efter en stund.

har precis kommit hem efter nattis med Flizan så nu skall jag krypa ner i sängen med min bok.
Konstig att när man jobbar så går tiden så sakta medan kvällarna bara rinner iväg.

Godnatt!!!
Puss och kram
//Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback