Moligt...Gud vad skönt!

2009-07-05 17:43:01 tester
» Kommentarer(0) «


Dumt att klaga på att vi har sol men, det har varit ett par väldigt heta dagar i rad nu så nu var det skönt med moln på himlen.

Nu har jag jobbat helg och det gick väldigt fort får jag ju säga.
I går var det en varm dag på jobbet! puh..... Jobbade mellan 9.00 och 16.30.

Sen när jag kom hem så trodde jag att jag skulle vara helt slut men det var jag inte så jag började me att tömma vår dam på vatten. För vi hade fått en extrem algblommning som inte ville ge med sig. Sen grillade vi på kvällen och tog det lungt eftersom jag skulle jobba i dag.

Och i dag har det inte varit så varmt att jobba utan det var helt OK. mycket att göra men det gick tills slut. Jobbade mellan 9.00 och 16.45. I dag är jag lite tröttare men men...
I kväll vet jag inte vad som händer vill nog bara ta det lungt och bara slappa. Skall ju jobba i morgon med.

Just nu sitter jag här men skall väl gå ut och sätta mig en stund innan regnet kommer om det kommer??

Ha en trevlig söndags kväll
Pöss och kram
// Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback