Dagen i dag!

2009-03-10 20:54:29 tester
» Kommentarer(0) «


I dag vaknade jag med huvudvärk inte så kul men somna om och fick bort värken. Börja med att tvätta lite udda tvätt. och sen har jag städat och städat Torkat alla golv och dammat över allt. sen mellan dammtussarna var jag vute och gick med flizan. och sen när allt var klart så jag gick jag och vila lite började få tillbaka huvudvärken jag somna och vakna så var den borta.

Sen gick jag ute och fortsatte att kiippa häcken.och vi klippte den en bit för kolla va fin den blev!  och mycket ris blev det. 





och nu var denna dagen snart slut. Alla dagar går så jävla fort.

Skall jobba i morgon och nu har  5 dagar jobb framför mig. men men det blir ju klirr i kassan. om det är fint väder i morgon så skall jag gå ut i trädgården när jag kommer i från jobbet och om jag inte är allt för trött.

Nänä.... nu skall jag åter gå till tv.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback