Fredag!

2009-03-06 20:55:09 tester
» Kommentarer(1) «


ok!! Hur har min fredag varit då?

Jo jag har varit och jobbat till halv tre fast jag var inte hemma förän fyra. Eftersom min buss går inte fören kvart över tre så jag fick vänta en stund.

Jag och P hade ett ganska stor bråk igår så jag var lite lessen men i dag så ångra han sig.
Så han kom hem med en buket med rosor....

visst var dom fina.




När jag kom hem så vänta jag på att flizan skulle komma hem.
Sen gick jag och vila sov i hela tre timmar sen kom P hem med
Sen åkte han bort till sina föräldar med blommor som vi skulle ge dom för att dom har hand om flizan medans vi jobbar. Dom är för snälla.

Och nu sitter jag här och skriver och kollar på Léts dance.

I morgon tänkte jag städa lite om jag orkar tänkte jag skulle ta det lungt denna helgen eftersom jag jobbar hela närt vecka för utom tisdag så måndag och onsdag till söndag så det blir en lång vecka.

nu skall jag titta färdigt på programet...

Pöss och kram

Love A

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju tur att man kan bråka ibland så man får blommor=) haha

2009-03-09 @ 13:00:54
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback