haha....

2009-03-16 19:09:40 tester
» Kommentarer(0) «


Jag kom just på att mitt liv går ut på att jobba.. städa tvätta och gå ut med flizan och umgås med min sambo och umgås med min vänner.

Haha.. vad roligt liv jag har NOT.....

Jag vill verkligen att något roligt skall hända..

Första man har tänk göra något jag då kommer något ivägen

Sen bara på detta jag och P skulle åka till gekås i dag som ja har sett fram i mot men det sket sig med kraft.

Då fick han in ett jobb och fick  jobba över..... vem blir drabbad jo JAG....

Vi skall försöka åka dit i morgon i stället. Hoppas att vi kommer i väg då!

Eftersom det blev ändrade planer så skall vi gå över till grannarna och fika och titta på film det blir mysigt. det vra längesen vi sågs!

Hejsvejs

Pöss och kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback