helt slut...

2009-03-11 19:39:40 tester
» Kommentarer(0) «


idag är jag helt slut. 

Först så jobbade jag till halv tre sen var jag hemma fyra. hade en del att göra i dag på jobbet.
Sen när jag kom hem så åt  jag lite yoggi magen den kurra sen kom Pierres kompis hit med en contener så vi kunde få bort allt ris som vi fick när vi klippte häcken... Så det var bara att gå ut och börja bära ris. pierre jobbade så jag fick göra det mesta själv , jag fick lite hjälp av pierres pappa. Eftersom det var lite brottom för att dom skulle häta den i kväll igen. var nästan färdig när Pierre kom hm och då vissa det sig att dom inte hann och hämta den i dag. Har man stressat som bara den men men nu är skiten väck!!!

nu ligger jag i soffan och tar igen mig jobbar dag i norgon igen.

nä nu orkar jag inte skriva mer det värken i hela kroppen.

pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback