jisse... jag kunde!!

2009-03-04 19:00:17 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu gott folk har jag ändrat lite på min blogg den fick en ny design! Har suttit flera kväll och funderat på hur man gör men nu så gick det.
Är riktigt stolt over mig själv.....!!

Är inte färdig ännu men en sak i taget.


Dagen i dag har varit bra har jobbat och hunnit läsa lite i min bok medan jag väntade på att Pierre skulle komma hem.
Min snälla granne annelie skicka mess till mig när jag var på jobbet och fråga om jag skulle med till stallet och kolla på programridning. Hade varit jätte kul men jag har en del att göra. Och jag måste till mamma med en sväng.
Man kan inte följa med på att men det är ju kul om man kunde följa med på något.(hehe) men men....
Sorry gumman att jag inte kunde följa med!!

Nu skall jag äta så nu skall jag gå....

pöss och kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback