kallt!

2009-03-24 20:26:42 tester
» Kommentarer(0) «


Men hallå eller!! Jag som trodde våren hade kommit ,
men i morse när jag åkte till jobbet så var det ju typ vinter igen, Brr... vad kallt...
Jag som hade planterat igår.


Det var bara att plocka in dom igen!

Jaha dagen i dag då!

Har jobbat i dag det gick hur bra som helst ganska mycke att göra men gick fint ändå.
I dag fick jag oxå veta att jag får mitt vik första april så det känns skönt att veta att man har jobb ett år framöver.

I dag har jag väl inte gjort så mycket, mår inte så bra fryser och har värk i hela kroppenoch ont i huvudet.

Just nu sitter jag och kollar på tv.

Haha jag hitta ett kort på flizan när jag hade badat henne




Visst är hon söt!

Pöss & kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback