längesen....

2009-03-31 21:06:11 tester
» Kommentarer(0) «


det var längesen jag skrev här men det beror på att jag har inte hunnit i helgen.

i lördas städe jag i vardags rummet och gjorde påsk fint så nu går mitt vardagsrum i lila. (bilder kommer senare)
Sen var jag med Annelie och plocka påsk ris i skogarna. Sen på kvällen kom hon och Mikael över och grilla och kolla på fotbollen, fast annelie och jag kollade på "jag vet var du gjorde föra lördan" för det var min gamla ridvänner som var med. Sen gick vidare till pizzan här i tvååker det var trubadur där men tyckte inte det var så roligt så vi gick hem efter en timme.

Sen på söndn fortsatte vi och städa men fick en ide om att åka till gekås sagt och gjort. Vi åkte dit eftersom vi ville ha nya krukor utanför och visste att dom hade det där. Så vi åkte dit och hittade två st. och jag hittade ne jätte fin tunika och en morgon rock och lite påsksaker.

Nog om helgen....


Pöss & kram


love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback