Måndag och lite bloggande!

2009-03-23 17:20:56 tester
» Kommentarer(0) «


jag har inte orkat blogga i helgen och har inte riktigt hunnit heller!


FREDAG:
I fredas jobbade jag och sen var det hem och tog det lungt en stund sen gick jag ut i trädgården och fortsatte att kratta upp löv . sen blev det tacos på kvällen och tv.

LÖRDAG:
Jaha lörda då da.... gick upp lite efter åtta och gick ut med flizan och P börja med att fylla blien med alla säckarna som jag hade lagt löv i och körde dom till tippen... tre last blev det.... Sen blev det frukost och efter det börja jag tvätta lite och ville ha upp en gardin i min tvätt stuga. Sagt och gjort satte upp en gardin för jag hade ju fått sådan insyn nu när vi tog bort häcken och i och med att vi har en cykelväg där så var det väldigt nödvändigt.
Lördan av slutades med att grilla och hade mys pys framför tv!

SÖNDAN:

P skulle i väg med sin pappa och bror och prov kasta ett par fiske spön. så jag hade inget speciellt för mig att göra eller rättare sagt var väldigt uttråkad....
Försökte städa med slutade snabbt inget blev bra igår.
Sen när P kom hem så åt vi och gick ut och tvätta hans firmabil sen efter det åkte vi till kungsbacka och stor handla mat.


Och nu till i dag!

Jag har jobbat och jag skall jobba hela veckan så det är ju bra!

Annars har jag inte gjort något i dag när jag kom hem.
Jag sitter och väntar på att flizan skall komma hem.
P skall nog jobba över i dag så han är ju inte hemma än på några timmar.

Jag skall gå och plantrera min påsklijor nu!

Pöss &kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback