Mörk söndag

2009-03-08 12:03:27 tester
» Kommentarer(1) «


Jaha vilket värder vi har i dag..... usch....

Jag hann inte skriva här i går men gör det nu.

I går var jag och mamma i stan för att vi skule köpa blommor för att vi skulle på kalas ju.
Så vi var först på blomster landet och sen på rusta sen var vi oxå på hemtex då jag köpte ne liten vas.

När vi väl kommit hem var det dax och äta lite sen vidare till hästen och kolla till henne lite sen hem igen och hämta flizan och sen körde vi henne till Pierre föräldrar för dom skulle ha henne. Sen vidare hem till duschen snabbt göra iordnings sej.
Sen åkte vi till småland på kalas som var mycket trevligt kalas över mina för väntningar. Mycke god mat och en del dricka blev det oxå.

I dag är det söndag och jag håller på och tvättar och städar lite medans min kära sambo ligger i sängar och mår skit. Men men det är hans huvudvärk.

Nu skall jag återgå till mina sysslor.....

pöss och kram

Love A

Kommentarer
Postat av: anna

Nämen hellooooooooooo.

2009-03-09 @ 20:29:41
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback