Snipp snapp så var måndan slut!!

2009-03-09 22:52:51 tester
» Kommentarer(0) «


Igår efter jag hade fått upp Pierre så åkte vi till ikea. Bara för att hitta på något i det dåliga vädret. det var ju så man kunde spy....
Men men hittade inget,.. speciellt förutom fyra sycken ljus och lite servetter.

Jaha Måndag då och nästan slut.... vad har hänt  dag då??

Först jobbade blev lite sen hem för jag stog och väntade på tvätt masinkerna så aldrig blev färdiga.
När jag kom hem gick jag ch vila en stund för jag hade en sådan fruktansvärd huvudvärk men kunde inte somna så jag gick upp och dusch och då kom Pierre hem så vi gick ut och börja klippa häcken. Den var typ fyra meter hög och nu är den tyå en meter vi blev inte färdiga utan skall fortsätta i morgon men det blir så jävla fint.

Jaha sen var det dax och äta sen var det tv som gällde. och har satt mig här efter jag var ute med den lilla vovven på nattrunda..

nähä dax att gå till sängen och läsa lite ur min bok.

Natti natti

pöss och kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback