Tisdag...

2009-03-17 10:36:18 tester
» Kommentarer(1) «


I dag var det då tisdag och jag är ledig i dag med.... skönt

Jag har inte gjort så mycket hittills i dag bara slappat.

Skall nog åka till gekås i dag i stället om det vill sig rätt om inte gubben min får jobba över i dag med. Vill ju dit idag!

Pratade precis med anna från jobbet hon frågade om jag kunde jobba ons,tors,fre klart jag gör det, det blir ju pengar av det!!  Hon hade det nog roligt i dag!! Två praktikanter med sig och jag gissar nog på att hon kör hårt med dom! 

Anna om du läser detta!!

Så KÖR hårt med dom!!

Haha undra vad jag skall göra nu då??

Synd att det blåster så annars hade jag varit ute i trädgården men den lockar inte just nu!

Pöss och kram

Love A

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du vet hur praktikanter skall tas. Kanske blir du som får ha min i morgon när jag är ledig?

2009-03-18 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback