Tisdags kväll!

2009-03-03 19:30:38 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det tisdag och tre dagar kvar att jobba. Sen skall det bli skönt med helg,

Annars har det inte hänt något gick och vila efterjobbet i går och i dag. Sover så dåligt på nätterna så det är inte sant. vaknar flera gånger per natt. Det är så jävla tråkigt.

jag var hos hästen för en liten stund sedan och mocka. Jag har inte mockat på hur länge som helst eftersom dom jag har henne hos mockar varje dag. Så i bland kan det vara skönt och bara komma dit och mocka lite.

Jag har det för jävla bra där jag har hästen nu.

Nu skal jag snart se på tv P sitter mitt i mot mig och jobbar lite och jag sitter här och bloggar kan det var bättre eller??

Nä nu skall jag titta på tv

pöss och kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback