trött....

2009-03-26 20:52:25 tester
» Kommentarer(0) «


I dag är jag trött och det finns inget  att göra..... inget på tv och har inte att starta i gång något heller....

Jobba dag i morgon med sen är jag ledig hela helgen och sen jobbar jag hela veckan utom freda där är jag ledig.

Vad har jag gjort i dag då?? 

Jo just det jag har ju tagit ta i mitt liv. Många har fråga vad det innebär men det är en hemlis ni får veta det tids nog ändå om det går som jag vill....

Annras har jag inte gjort något suttit vi datorn och sen har jag betalat räkningar *usch* det är aldrig roligt att göra det.

Vet inte vad vi skall göra i helgen än men något roligt skall det nög bli.

Hade möte på jobbet i dag det gick ganska bra tycker jag.

Usch.. vilket tråkigt inlägg men men


Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback