Usch.. för denna dagen.

2009-03-01 20:51:57 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Denna dagen.... usch.....

Var inne hos grannen igår på kalas det var trevligt och det blev lite myck vin för min del med det känns i huvudet i dag.
Har inte gjort för många handtag i dag.... jag har varit dålig.
Men jag har ändå fått tvåttat, bädat rent i sängen. Men mesta dagen har jag tillbringa i soffan det är inte många gånger jag mår så dåligt.

Hur som helst Annelie blev glad för presenten



Titta så glad hon blev för min present.

Jaha nu har jag skrivit lite här , skall snart lägga mig

pöss och kram

love A

Kommentarer
Postat av: Annelie

Snygga bilder på mig du har lyckats ta... haha eller inte! ;) Presenten var kanon söt! Tack så mycket :) Pöss

2009-03-03 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback