va dagarna går fort nu förtiden.

2009-03-05 17:15:58 tester
» Kommentarer(0) «


Det känns som man precis har kommit upp och snart skall man lägga sig....

Nu har snart denna dagen gått och jag har hunnit med att jobba och komma hem. Och jag har hängt upp tvått och satt på en maskin för jag var tvungen att tvätta min tunika som jag skall ha på mig på lörda när vi skall till småland på kalas. Min gudfar har fyllt 60 och min kusin har fyllt 30 så vi skall dit på kalas.

Förra gången när vi skulle dit så blev vår hund skjuk så vi fick stanna hemmamen denna gången skall vi allt komma iväg.

Pierres föräldrar har precis varit här och lämnat flizan och lånat våran dusch för dom har inget vatten hemma. varmvattensbredaren har gått i sönder och dom kommer inte ha vatten förän på tidigast onsdag. Så dom är här och lånar duschen.

Nu kom Pierre hem men han skall åka igen för att hjälpa sin pappa men en sak.
så nu skall jag gå och prata med han lite... Bye bye

pöss och kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback