Våren....

2009-03-18 20:42:22 tester
» Kommentarer(1) «


Jag hoppas att våren verkligen är på väg.....

Jag har vårkänslor och när jag var i stallet så körde hästar sitt egna race.. Dom hade verklingen jätte mycket vårkänslor. Jag hoppas att den var på väg.

Jag har jobbat i dag, det var en lugn dag i dag men det var ju att göra... Jag,anna och dona hade ett väldigt intressant samtal i dag på jobbet... Hur jobbigt det är att folk bara klagar och beter sig som idioter.

Men men jag har mina goa kollegor Anna och dona!!!  hoppas att ni vet det!!

Efter jobbet gick jag ut i trädgården och kratta löv. vilket härligt väder det var!

Sen efter det tog jag det bara lungt! Oc nu ligger jag och tittar på tv!

ha det gött

pöss & kram

love A

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hon börjar nog bli lik mig nu va?=)

2009-03-21 @ 10:52:58
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback