Äntlingen lite avslappnad....

2009-05-07 21:55:12 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har det i stort sett varit en bra dag.

varit och jobbat och det gick bra till vi skulle sluta. Blev rasande på en del jag fattar inte va det är dom inte fattar!!!!
Skall man sluta halv tre så skall man sluta halv tre inte tjuo i....

Jag var så arg så jag höll på och kollapsa....
Jag fattar inte varför inte alla kan vara likadana när chefen är på jobbet. Men det är ju bara att bita i det sura äpplet.
Dom andra har ingen respekt för oss ungre, jag blir så rasanade. Anna och Dona ni vet vad jag prata om.

Nog om det....

I kväll åkte jag och mamma upp till gekås och handla lite. Det var mysigt.
Handla inte så mycket hade mer i vagnen men la tillbaka lite.

Sen när jag kom hem så åt vi sen åkte jag och Pierre till stallet och mocka och tog in hästarna. Pierre var så gullig så han åkte till stallet när han körde hem och släppte ut dom. dom hade stått inne i dag på grund av vädret men var nöjda med att komma in när vi kom.

Nu sitter jag och kollar på hockeyn, det går bra för sverige.

Är ledig i morgon och det skall bli så skönt. jag jobbar helg så det är skönt att vara ledig en dag innan.

nähä nu skall jag kolla vidare...

Pöss & kram
Love A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback