Jobbat...

2009-05-14 19:56:30 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har jag jobbat, det var lite trögt eftersom jag varit hemma sen i lördas men det gick bra.

Vi slutade i tid i dag så det var lugnt. Jag hade för en gång skull med min mp3 så jag kunde lyssna på min ljud bok på bussen hem vilket jag brukar göra så jag kan koppla av.

Sen när jag väl var hemma så gick jag ut i trädgården och ränsa lite ogräs och så skulle jag sen om min lökar var på väg upp. Men konstatera rätt snabbt att dom hade röttnat så det var bara och ta upp dom. Får köpa nya =)

Nu så är Pierre och mikael iväg och kör ut inbjudan till midsommar festen. Men så fort han kommer hem skall vi åka bort till hans mamma. Om han inte kommer allt för sent.

Jobba dag i morgon med sen har jag en ledig helg att se fram emot.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback