Lördag.....

2009-05-09 22:55:17 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det lördag och jag har varit och jobbat. Jag gick hem tidigare eftersom jag har dragit på mig en hemsk förkyldning. Jag hade varit upee halva natten men när jag vakna kände jag mig bättre så jag gick till jobbet vilket jag inte skulle ha gjort. Jag jobbade till slut i feber så jag fick lova att gå hem . Så jag har tagit det lungt i eftermidda. skulle väl igentligen legat i sängen men eftersom jag och P är barnvakter i natt så gick inte det.
Får ta igen det i morgon.

Så nu har barnen lagt sig efter en kväll med pizzan, godis och en spel kväll med nitendo Wii. Det tyckte pojkarna var roligt. Skall väl snart krypa ner i sängen jag med.. Pierre skall ju hämta pojkarnas mamma och pappa i natt så han är väl uppe så jag får väl vara uppe en tid till.

Annars så ligger jag i soffan näsan rinner och fbern kommer oh går inte roligt.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback