Lördakväll och sönda!

2009-05-17 22:06:59 tester
» Kommentarer(0) «


Vi hade en underbar kväll med grannarna igår som var här och grilla på kvällen och så kollade vi på Eurovision. Och jag tyckte att det var rätt låt som vann men Island bidrag var oxå bra.

Sönda.

Dagen började med att jag följde med min granne till övreby stall och mockade ut hennes häst box då hon har kört sin häst till sitt sommar bete i skällinge. Efter mycke slit blev vi färdiga och sen åkte vi snabbt hem och bytte kläder och vidare i till stan. Vi åkte till blomsterlandet och köpte lite växter och blommor. Sen hem igen och när jag kom hem så stack jag och P hem tills hans föräldrar och hämtade lite mer växter.

Sen var det bara hem och plantera och fint blev det till slut.

Så dagen den har jag tillbringat i tädgården. 

Nu väntar sängen med en bra bok.
Jabbar dag i morgon.

Pöss & kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback