Måndag och ledig!!

2009-05-25 09:54:26 tester
» Kommentarer(1) «


I dag var det då måndag igen och jag är ledig.

Ledig efter att ha jobbat helg bland 'rike*mans folk på hotellet. 980 personer intog Varberg denna helg Och tack och lov att vi inte hade alla dom på hotellet. Vi hade bara ca:200 tror jag det var. men resten av sällskapet tog in på andra hotell i varberg.  Det hela gick ju i alla fall ut på att supa från morgon till kväll. jaja dom var lugna och trevliga.

Nog om det

I dag är jag ledig vet inte vad jag skall hitta på i dag???
Men kommer nog på det snart.

Kommentarer
Postat av: cathrine

Vart jobbar du på för hotell?

Pippi hade sällskapet i baren - hon hade "fullt upp" och fick rejält med dricks...

2009-05-26 @ 18:32:01
URL: http://perferetobdura-ancan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback