Mätt och fredakväll...

2009-05-15 20:40:10 tester
» Kommentarer(0) «


Usch har har ätit alldeles för mycket... hatar när jag gör det.... Tänkte ju gjord en rabarberpaj som vi skulle ha mumsat på men den orkar vi inte äta i dag. Men jag måste göra den i dag för jag har redan lagt i hop den.

Freda kväll och jag har ledig helg framför mig,,,,,gott...
Pierre skall upp och fiska kl 5 i morgon bitti och kommer hem på för middagen men men,,,,
Vad gör det jag har ju ett helt hus att städa och tvätt så kommer min dag att se ut i morgon.

I dag när jag kom hem efter jobbet så gick jag åter igen ut i trädgården.
Skall se om P är  sugen att följa med en liten runda men flizan sen.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback