oj vad jag ser....

2009-05-06 16:13:20 tester
» Kommentarer(0) «


herregud.... vad jag ser bra nu då!

Jag har varit och hämtat mig glasögon i dag och har på mig dom nu. Lite ovant men vad jag ser bra kommer nog aldrig ta av mig dom. Har kommit på att jag inte ser något utan dom.

Jaha en dag kvar att jobba sen ledig en sen jobba helg.

Skall vara barn vakt i helgen med lörda till sönda det skall bli roligt.
Pierres brorsöner skall komma till oss och sova över det skall bli riktigt mysigt.

Annars har det inte hänt så mycket.

Min jobbar kompis skall ha barn vilken dag som helst nu, det är så spännde. Prata med henne igår och då hade hon börjat få lite värkar så jag hoppas att den kommer snart. Jag tror hon får en tös men man vet aldrig.

Nähä nu skall jag gå och greja.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback