Onsdag!!

2009-05-13 10:03:41 tester
» Kommentarer(0) «


i dag känner jag mig lite bättre och skall nog försöka gå til jobbet i morgon. jag börjar ju klättra på vägarna hemma nu.
Jag måste chansa att gå till jobbet. jag känner mig nte riktigt hundra men står inte ut av att inte göra någon. så det kan ju bara gå åt skogen.  Antingen blossar min förkyldning upp igen eller så blir det bättre.

jaja nog om det. Undra vad man skall hitta på i dag då?

ligga i sängen med en bra bok eller i soffan med tv eller bok.
Eller sätta mig och sotera papper för det kan man ju orka en liten stund.

Jag vaknade med huvudvärk i dag inte så kul men jag tog en promenad med flizan så försvann den. Flizan måste ju ut i vilket skick man än är i så ut kommer men ju några stunder om dan än då!

nä nu skall vi se vad jag skall hitta på???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback