smulan.....

2009-05-12 12:48:55 Allmänt
» Kommentarer(0) «



Denna helgen har jag haft hand om hästarna.
 
Smulan hon mår jätte bra!!!! än så länge har hon inte börjat klia sig så jag håller tummarna att det har försvunnit kanske det beror på miljö om byte??? hon har ju än så länge inte kliat sig en gån sen jag flytta henne. och det är över ett år sedan! Men men det kanske kommer??


Pierre och hans syster dotter på en liten ridtur.
 

HAha jag tittade på lite kort på datan och hittade detta kort hade ju nästan glömt.

Hade ju nästan glömt av att jag vann en sadel förra året från svensk ridsport.
jag vann ju första pris en Bates innova Cair dressyrsadel värde 18 000kr
Som jag sålde i januari för 15 000kr  rätt goa pengar vill jag ju säga!!

Nog om det skrytet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback