Förkylning...

2009-10-06 18:40:16 tester
» Kommentarer(0) «


Hej!

Hoppas din dag har varit bra? Min dag har varit bra bortsett från min förkylning som bara blir värre.

Har legat vaken mesta tiden av natten och gick upp i morse och mådde inte alls näsan var slorig och huvudet var tungt. Men jag pallade mig till jobbet och jobbade på men till efter midda så började jag få feber och ont i näsan men jag orkade vara kvar till jag sluta.
Så när jag kom hem så kröp jag ner i sängen och jag mår ínte så mycke bätre nu fryser tung i kroppen .
Skall äta snart sen skall jag bädda ner mig i soffa med varm choklad och samla krafter till att jag förhoppningsvis orkar gå till jobbet i morgon.
Allt kan hända under en natt. jag skall sitta på ett möte. i fyra timmar. Men jag hoppas att jag orkar går dit.

älsklingen är och handlar sen skall vi äta pannkakor det skall bli gått!

Och i dag börjar ju despret hosewifes så kul tisdagar är räddade!

Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback