helgen är över och månda igen....

2009-10-19 16:24:21 tester
» Kommentarer(0) «


jaha nu var det måndag igen.....

Helgen är över. denna helgen har vi haft fullt upp. Vi har renast i hela huset och fick ihop ett antal sopsäckar med skräp och flyttat om lite oxå. Man tror inte det skall ta så lång tid med det gjorde det.

I lördas var vi i Gbg och hämta vårat nya badrumsindredning till den lilla toaletten och tog en sväng om freeport oxå. Där vi fick inhandlat en ny julgransfot.

Söndagen bestod mest av att rensa mer och sen på kvällen tog vi det bara lungt, med massa tända ljus.

I dag var det ju då Måndag igen och jobbdag...
Det var en lugn dag på jobbet och det är väl skönt det när man har haft fullt upp hela helgen.

När jag kom hem så tog jag Flizan på promenad och sen badade jag henne så nu sover hon gott i våran säng.

På tal om våran säng jag bäddade renat där i går med vårt ny bäddset och inte bara det utan våra nya täcken och kuddar som vi köpte i veckan. Gud vad skönt det var både jag och P har sovit som stockar i natt och man ville ju helst inte gå upp i morse.

I kväll är det mys gäller

Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback