Måndag igen!

2009-10-05 20:52:33 tester
» Kommentarer(0) «


hej du fina!

jaha i dag var det då måndag igen. gud vad tiden går fort...

morse när jag vakna så kände jag mig inte alls bra hade ont i halse och var snuvig men gick till jobbet som vanligt. Det gick över under dag men när jag kom hem så börja det komma tillbaka. jag började frysa och fick ont i huvudet så jag gick och vilade en stund till P ringde och sa att han var på väg hem så jag gick och duscha och tog en tablett så då släppte det.

 

Vi åt och efter maten tog P flizan på promenad efter en stund så fick vi helt oväntat besök av min kusin och sambo. gud vad kul har inte träffat dom sen i sommras så det var en kul överraskning. så vi har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord.

Nä nu skall jag snart tilla på hollywood fruarna.

så bye bye....

ha en bra kväll!

Puss & kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback