onsdag!

2009-10-28 16:08:55 tester
» Kommentarer(0) «


Hej du fina!

Gud vad tiden går fort och vad jag bloggar dåligt!!

I dag är det redan onsdag och snart kommer helgen igen konstigt just i dag tycker jag att veckodagarna går lika fort som helgerna!

På tal om helgen som har varit så bestod den mest av jobba. Sen hann vi med ett kalas oxå.
 Sambons brorson fyllde sex år!

I måndas jobbade jag som vanligt och igår var jag ledig så den dagen bestod av tvättning och lite städning. Sen var jag med mamma och plockade vit mossa som vi skall ha till julen.

Och idag har jag jobbat och det var ok på jobbet i dag.

Nu i kväll skall jag åka till hästen och se hur det är med henne, hon kom hem från bete i måndas så nu får hon ha det varm och skönt igen.

sen efter det är det soffan som gäller och bara mysa ikväll igen med massor av tända ljus.

Nu är det inte långt kvar till jul och jag har redan börjat inhandling av julklappar måste ju vara ute i tid. Men det slutar ändå med att man stressar i sista stunden ändå.

Jag har i allafall tjuvstartat med att dricka julmust hehe...

Så till helgen när jag är ledig tänkte jag sy mina julgardiner så dom är färdiga till första Advent... Längtar till julen!!

Nä måste sluta snart kommer vovven hem!

Pöss & kram
love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback