Uppdate... Av förkylning.....

2009-10-08 13:37:33 tester
» Kommentarer(0) «


Ja som jag trodde så blev min förkylning värre under tisdags kvällen så på onsdags morgon så hade jag hög feber och snoret rann... Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig till jobbet. Trodde på kvällen jaja det är ju bara ett möte i morgon det orkade jag inte.. Min hjärna sa ja... men koppen sa nej nej....

Så min dag i går bestod av att ligga i sängen och ta det lungt. Men jag var ju givetvis ute med hunden för även hur sjuk man är så måste hon ut.

I dag är jag mer uppe men jag har fått hosta och näsan rinner fortfarnade så jag är nog hemma i morgon med och sen har jag ju helgen på mig att friskna till på och hoppas att jag pigg och fräsch till en ny arbets vecka. För jag hatar verkligen att vara hemma och vara sjuk. Jag har liksom inte tid med det måste jobba och få pengar.

Och denna vecka är det extra tråkigt eftersom min bästa jobba kompis slutar i morgon freda! Usch vad jag kommer att sakna henne!!!!
Men jag måste vara stark och klara mig utan henne!

I bland önskar jag att jag kunde skriva precis vad jag tycker och tänker och mår men vet att någon sitter och läser detta och för det vidare är inget vidare för skvallibytter finns det gått om!!!!

Nog om det sängen väntar och jag vill bli frisk nu!!!!!

Ha en trevlig dag
Pöss & kram
love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback