dagen i dag!

2009-09-29 19:30:38 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har jag varit ledig skönt efter fyra dagars arbete!

I går efter att P kom hem så åkte vi in till stan och köpte en ny dator till mig. min gick ju då sönder av en liten fast klantig olycka men nu har jag en ny.

Sen efter det så åkte vi till gekås hittade inte det vi skulle ha men jag kom hem med en ny vinterjacka! me like!

Sen efter det åkte vill Ps bror och hjälpte han att få in deras kya diskamaskin sen fort hem och kolla på hollywood fruarna.

I dag har det inte hämt så jätte mycke vart och hjälpt mamma och beställt jul gardiner till oss. Sen har jag fått bäddat rent i sången och städat upp i köket och fått tvättat lite.

Nu sitter jag här och väntar på att P skall komma hem han jobbar över i dag.  Hade gjort färdigt maten och bakat en äppelpaj så ringer han och säger att han skulle jobba över. han hade ju sagt det i helgen men det hade jag glömt!

Nu skall jag gå och hänga upp tvätten sen får vi sen vad jag hittar på. surfar nog vidare på nätet och sen duschen.

I morgon är det jobbar dag igen för min del! Jobbar ons,tors.fre sen har jag ledig helg och det skall bli så skönt!

ha en bra tisdagskväll
Pöss &kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback