freda!

2009-09-11 16:52:52 tester
» Kommentarer(0) «


Hej du fina!

I går var jag ledig och fick städat hela huset plus torka alla golv! Sen åkte jag med mamma in till stan och handlade så jag kunde ha maten färdig till P komhem och så var jag på blomstelandet och köpte blommor!

Idag är det freda och jag har jobbat det gick fint hade inte jätte mycket att göra men blev klar lite innan halv tre det var skönt eftersom jag hade lite bråttom.

Nu är jag hemma och sitter här undra vad som händer i kväll inte så mycket tror jag. jag skall ju jobba hela helgen. men men det går nog bra ändå!

Nä nu tror jag att jag skall gå och vila lite så jag är pigg till P kommer hem han blir nog lite sen idag. Så vi kan mysa när han kommer hem.

Och så måste jag hinna med och plantera min blommor som jag köpte igår men jag orkar inte nu!

Puss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback