Fredags kväll!

2009-09-25 22:26:07 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har varit och jobbat! Och dagen rulla på som vanligt och gick hur snabbt som helst inte så mycke att göra.

Efter jobbet tog jag bussen hem och inte gjorde något mer än att vänta på att flizan skulle komma hem.

P ringde och sa att han blev sen hem så det var bara att sitta och vänta.

P hade oxå fixat dom sakerna som man behövde för att se om min hårddisk gick att rädda och det gjorde den!!! Jippi

Tur var väl det för över tusen kort låg på min dator, och vi lyckades rädda dom och lite andra saker. PHU nu kan jag andas igen.

Kväll är det personal fest på jobbet men jag valde att inte gå dit hade ingen som helst lust till det.

Och sen var vi bjudna till ett annat kalas men vi hade inte lust att gå dit heller.

Så vi har bara en helt vanlig freda med god mat och massor av mys!

I morgon skall jag jobba men det kommer att gå hur fort som helst. Det hanlar ju om fyra timmar!

Nä nu skall jag fortsätta med det jag höll på med.

Pöss & kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback