Helg!!

2009-09-18 18:19:15 tester
» Kommentarer(0) «


hej du underbara!

I dag är det freda och det menas att helgen är kommen! Och jag är ledig hela helgen... Gud vad skönt och jag har inget inbokat på dagarna!

Jobbat i dag och det var helt underbart vad fort det gick annars brukar fredagar vara väldigt långa!
Gick en halv timme tidigare i dag det var skönt.

Efter jobbet så har jag plockat och städat lite här hemma och väntat på att min lilla vovve skulle komma hem. Hon kom för en stund sedan så nu sitter jag och väntar på att mannen skall sluta jobba och komma hem. Över tid en fredag är inget ovanligt för honom. jaja så kan det va.

P skall på fisketävling i morgon ihop med grabbarna så jag blir ensam en stund i morgon så jag får väl se vad jag skall hitta på. Har ju tusen saker att göra men orkar aldrig börja men skall försöka börja bättra mig. =)

I morgon kväll skall vi till mina föräldrar och äta kräftor mums så gott!!

Nähä nu får mannen komma så vi kan börja med maten!!

Ha en trevlig Fredags kväll
Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback