Hösten på väg???

2009-09-04 18:33:46 tester
» Kommentarer(0) «


Är det hösten som har kommit?? I vilket fall känns det som det... Blåst och regn kan det bli mer höst väder?? nopp tror inte det!?

I dag var det en lugn dag på jobbet gick faktiskt lite tidigare i dag för vi var klara. gött att komma hem lite tidigare en freda.

I går så gjorde jag inte så mycket men fick ett ryck och bakade bröd. har ännu inte smakat på det än men tänkte göra det i morgon till frukost.

Är ledig i helgen! gött skall bara ta det lungt på dagen då vi är bort bjudna i morgon kväll in till grannarna och i morgon efter midda till Ps föräldrar eftersom dom har fyllt år.

För en stund sen tog jag mig i kragen och gick ut med flizan, det var blött men ändå lite härligt.

Just nu sitter jag och väntar på att mannen skall komma hem med mat... va det blir vet jag inte..

Ha en trevlig höst kväll!
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback