ledig tisdag!

2009-09-15 17:24:35 tester
» Kommentarer(0) «


I dag började jag dagen med att ta en promenad sen tog jag svängen om mamma. kollade vad hon gjorde sen vidare hem. Började städa och satte på två maskiner tvätt. Sen fortsatte jag städa lite och gick hem till mamma igen och lämnade lite saker och fick lite lunch i mig sen hem igen och städa klart tills det var dax och gå ut med flizan så jag åter hem till mamma och frågade om hon skulle med på en promenad så jag och mamma och flizan gick en lång promenad i skogen. Det var hur skönt som helst i detta underbara vädret sen när jag kom hem så gjorde jag mat och nu sitter jag här. skall nog gå hem till mamma igen och hjälpa henne eftersom jag är ensam i kväll P är och fiskar och jag vill inte sitta själv!

Igår var jag och min älskling på gekås och fick handlat hårfärg och två par fin byxor till P och present till hans brorson som fyller år i oktober men tyckte det var gött att ha det gjort!

när nu skall jag gå!

Ha en fortsatt underbar tisdagskväll
pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback