Onsdag och fint väder!

2009-09-09 18:58:13 tester
» Kommentarer(0) «


Jaha då var det onsdag igen.. gud vad veckorna går fort. lung dag på jobbet i dag med=)

Och idag är det ett plus för i dag skiner solen igen.

Har precis varit ute på en lång promenad med flizan och badat henne det behövdes. Och nu är det fotboll som gäller P är och fiskar så jag är ensam i kväll.

Det är lite krångel i mitt liv just nu men jag hoppas att det löser sig till slut men jag orkar snart inte vara stark längre. men jag har mycke krafter kvar! Jag fattar inte hur folk kan ljuga och falska och orättvisa! Men bara så ni VET så är jag starkare än ni!

P tack för allt stöd!! ÄLSKAR DIG

Nä nu gäller fotboll! Heja sverige!



Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback