onsdag!

2009-09-30 20:12:13 tester
» Kommentarer(0) «


Hej du fina!

I dag har jag jobbat och gick bra lite trött efter jobbet men det gick över när jag kom hem.
När jag kom hem så började jag att bocka av min lista som jag var tvungen att göra i dag.

* överförning av pengar till P
* betala räkningar
*Och fylla i papper

Allt fick jag gjort skall nog alltid ha listor då vet man att man får det gjort.*ler*

Sen började jag med min broccolipaj så den har jag med fått gjort.*mums*

I kväll har jag inte gjort något suttit och slöat framför datorn.

va ute en sväng innan med flizan det var tänkt att jag skulle gått en längre runda men det börja regna och jag hade inte på min regnkläderna inte för att jag är rädd för att bli blöt utan, jag har inte lust att bli sjuk.

I morgon är det jobb som gäller och sen vet jag inte vad jag skall hitta på tror att jag skall åka till hästen och höra när vi skall ta hem dom känner att det börjar bli kallt och smulan skall ha på sitt täcke. Jag vill ha hem henne nu så hon kan stå inne på nätterna så man vet att hon har det varmt och skönt.

Skall titta på tv sen men jag vet inte om jag skall titta på greys eller efterlyst men det lutar åt efterlyst.

Ha en skön kväll
pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback