Underbar dag!

2009-09-19 17:05:27 tester
» Kommentarer(0) «


hej du i det underbara vädret!

I dag har jag fått gjort en del. jag började morgonen med att gå en promenad med Flizan och sen gick vi hem till mamma för att kolla i en tidning på en sak som jag skulle beställa på nätet. ( kan inte skriva det för om P läser).

Sen gick jag hem och börja städa lite la i två maskiner tvätt och sen städade jag vidare sen gick jag hem till min mor igen för jag hade lite dåligt samvete att flizan fick vara inne i detta fina vädret. Hon är ju som sagt en ute hund, hon älskar att vara ute. Så min far var så snäll och gick en promenad med henne så jag kunde städa färdigt.

Sen kom P hem från fisket och precis när vi skulle gå hem till min mor och far igen kom Han tillbaka med flizan.
Vi skulle gå och hämta lite balsam terpentin för jag skulle olja in en bräda. Sen efter jag gjort det så städa jag bilen och tvätta den.

Nu har jag precis hängt upp den tredje och fjärde maskinen tvätt.

Skall strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för att gå till mor och far och äta kräftor!
MUMS!

Ha en trevlig lördags kväll!
Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback