Tillbaka till vardagen.

2010-04-06 19:57:19 tester
» Kommentarer(1) «


Nu är påsken över för i år och det har varit en lugn påsk. Jag jobba skärtorsdag och långfredagen och sen var jag ledig påskafton och påskdagen. Och sen jobba jag annandag påsk så det har varit lugnt.

På Påskafton så var jag och mannen ute i trädgården hela dagen det var ju helt underbart väder. Vi gjorde färdigt dammen så  nu är det bara lite små fix kvar och vi fick krattat en del löv med så vi är mer än nöjda över att hunnit med allt det. Sen på kvällen så  hade vi besök av mannens bror med familj så vi grilla lite och hade det trevligt.

Sen på söndagen tog vi det lungt och åkte och hälsa på hästen som mådde bra och hade blivit bra kompis med sina nya vänner och sen restan av dagen  tog vi det lungt.

I Måndas när jag var på jobbet så börja P med att förbereda lite till våran altan som vi skall börja på nu så det skall bli kul att se hur det växer fram.

I dag har jag jobbat det var inte så stressit men i dag var det väldigt kämpigt ont i ryggen fick jag i dag så jag hade väldigt jobbigt men det är bara att bita ihop.

Nu sitter jag i soffan och vilar min rygg så jag orkar jobbar i morgon.  Tänkte jag till och med skall unna mig lite glass.

Ha en trevlig kväll!

Pöss & kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm det låter gott med glass!!

2010-04-08 @ 19:10:09
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback