1 vecka och 1 dag gammal...

2010-08-10 21:35:38 Albin
» Kommentarer(0) «


I dag är prinsen 1 vecka och 1 dag gammal tiden går så himmlans fort tiden bara rinner i väg.

I går var lilla familjen på kungsmässan, skulle se om jag hittade något att ha på mig på bröllopet på lörda. Men nej det gjorde jag inte....
Jag har ju två jätte fina klänningar men kan ju inte ha på en klänning för att jag snabbt skall kunna mata lilla prinsen så jag får ta en top och en kjol på mig .
Men jag hittade där i mot ett par snygga skor som jag köpte dock skall jag inte ha dom på lörda.

I dagar och nätter är lite upp och ner och sömn finns det inte så mycket av. Lillen var mest vara hos sin mamma och sover bäst på dagen och vaken på nätterna men det är ju så när man har en bebis. fast i natt sova han riktigt bra  och jag fick sova lite mer än vanligt. Han gör fram steg varje dag.

I dag har vi bara vart hemma och tagit det lungt, medans lillen sov passade jag på och putsa fönsterna.
Och nu ligger prinsen i soffan jämte mig och sover och jag sitter här och fixar lite på datorn. Och P är hos sina föräldrar och grejar inför lördan. jag och prinsen valde att stanna hemma.

Nu skall jag fixa vidare får passa medan bebis sover:)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback