BVC och lugn dag...

2010-08-23 21:31:15 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


I dag har vi vart på bvc för lite vägning och mätning. Allt så bra ut och på tal om hans mage så sa hon att vi skall avvakta lite eftersom jag har börjat med dropparna, så vi skall ge dom en chans och se om det hjälper.

Hans start vikt var: 3410g och 51cm

3v väger han 3875g 52,7cm

Så han växer som han ska så det känns jätte skönt.

Efter bvc så gick jag en snabbis till gallerian och köpte en present och sen när vi åkte hem så åktevi om gubbens föräldrar och fick mat där, sen vakna lille plutten så jag fick ge han lite mat men det sluta med att han kissa på mig så det var bara att åka hem.

Sen har eftermiddagen vart lugn inte gjort så jätte mycket utan bara tatt det lugnt.

Nu har jag kollat på fångarna på fortet och nu skall jag gå och hänga tvätt sen mata plutten sen tänkte jag hinna med att duscha.

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback