Hinner inte med.....

2010-08-16 18:33:25 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hinner inte med bloggen som jag vill! 

En bebis tar tid.... Man skall lära känna det nya livet och det skall matas nästan hela tiden och sömn finns det inte så mycket av än så länge.

Det är kämpigt men väldigt roligt skulle inte byta bort det. Dom säger att man skall passa på och vila när han gör det men det är inte så lätt för då vill man gärna umgås med sin sambo.  Men vi delar på det väldigt bra.

I fredas så bada vi prinsen för första gången. Hans mormor hade vart och köpt en badbalja. Och jag trodde han skulle skrika som bara den men han bara satt och njöt och nästan somna.och efter han badat klart så fick han sitta och mysa i mitt knä i handduken och då somna han.



Prinsens första bad!

I lördas så var vi på bröllop. Ett helt grymt vacker sommar bröllop ute. Det var Ps bror som gifte sig. Prinsen sköte sig bra sov igenom mesta tiden.


Och i dag så har mamman varit uppe sen tre till åtta innan jag fick han att sova i sin vagn, annars har han bara velat sova hos mig . vilket blir att man inte sover så jätte mycket. Sen så kom hans farmor och farfar och hälsa på.
Och vi har även haft besök från min kusin med sambo och barn. Var jätte kul att dom kom och hälsa på dom har en dotter på fem månader. Kul och se att det händer rätt mycket på några månader.

Nu sover lille man så jag passade på att uppdatera lite.

Vi hörs när vi hörs

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback