lung dag....

2010-08-22 20:07:54 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har det var en lung dag.

Prinsen har haft ont i magen nårgra dagar nu och jag vet inte vad det beror på om det är något jag äter som han inte tål eller om det bara är luft som han får i sig när han äter eller gaser. Magen låter som bara den på han och han skriker lite men inte så mycket så man tror att det är kolik för det är det inte.

Och jag får så ont i magen av att se att han har ont. Hela han blir knallröd. Så i dag åkte vi till apoteket för att köpa ett par droppar som skall hjälpa till att få bort luft och gaser. Så det har jag börjat med nu får se om det gör nytta, skall ju till bvc i morgon så jag får prata med henne då.

Och när vi ändå var ute och åkte så åkte vi till hästen med. Pratade lite med hon som hon står hos. Och så frågade jag om det var okey att smulis står kvar och det gjorde det så nu har hon stallplats ett tag vilket känns jätte skönt nu när lillen har kommit.

Mannen min har varit ute och grejat i dag och jag har fått sova lite vilket var underbart gått sen var jag och lillen och flizan ute på en promenad.
Och nu sitter jag här och väntar på att mannen skall komma in så vi kan äta något.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback