Tuffa nätter...

2010-08-21 10:19:52 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det har varit tuffa nätter inte för att lillen inte sovit för det har han. han har sovit bra men haft så ont i magen óch det får han varje gång jag ammat och det betyder att han har haft svårare att somna om igen. Och jag har haft värk i kroppen på nätterna och vart väldigt trött så jag har haft svårt att hålla han när jag ammar.
Så varje natt har varit långa.
Just nu önskar jag bara att jag kunde få sova en hel natt, bara en så jag får ny kraft och ladda om batterierna.


I dag är det då lörda och gubben är och fiskar men kommer nog snart hem, han lova att komma hem vid elva. Jag väckte han vid halv fem i morse när jag gav prinsen mat. Just nu sover lillen igen och jag sitter här och tar det lungt skulle väl igentligen försöka sova men känner inte för det.

I dag vet jag inte vad som händer tror det blir att städa lite och gubben skall nog greja ute.

Prinsen ligger i sin säng nu och sover, vi satte upp den härom dagen. Innan har vi haft en vagga men han ville inte sova i den. men skall försöka om ett tag igen.

nä nu skall jag ta tag i något.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback