Pajer

2010-02-02 18:43:35 tester
» Kommentarer(1) «


I dag är det tisdag och jag är ledig och är ledig i morgon med.

Så i dag passade jag på att baka lite pajer ost och skink paj den ena och broccoli den andra. tycker det är gott att ha de i frysen. I morgon hade jag tänkt att baka tacopajer och troligtvis en köttfärslimpa med. Men det ta vi i morgon kanske inte känner för det då.

I dag annars så har jag inte gjort så mycket tagit det lungt eftersom snön den bara vräker ner.

Usch jag vill verkligen ha vår nu så jag kan vara ute i trädgården och greja.
men det lär väl dröja innan den kommer!!

pöss & kram 

Love A
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad GOTT med paj! Älskar det! Har du några bra recept?? :)

2010-02-04 @ 22:37:51
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback