jaha längesen sist...

2010-01-11 16:32:35 tester
» Kommentarer(0) «


Oj det var exakt en vecka sen jag skrev sist måste verkligen skärpa mig.

I dag är det då måndag och dom flesta har nog börjat jobba igen efter jul och nyårs helgerna. Jag började ju då redan förra veckan. Det kändes bra efter ledigheten.

Jag jobbar hela denna vecka för utom onsdag och helgen sen nästa vecka jobbar jag bara tre dagar sen bär det av till Idre för lite skidåkning och det skall bli så skönt att komma i väg en vecka.

jag hoppas att jag skall kunna blogg där från så ni kan förja min vecka. Mannen skulle fixa internet i veckan till oss kan ju inte åka utan det!

Haha det går säkert men han har lovat att fixa det.

Jobbat i dag och det gick bra behövde inte stressa utan jobba på i lugn takt.

Nä nu skall jag surfa vidare....

Var bara inne och skrev lite!

Pöss och kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback